Myskväll i Norge

Hej Andrea Här!!

Idag har jag jobbat som vanligt. MEN jag visste att vi alla skulle vara hemma ikväll så jag gick in på Kiwi påvägen hem och köpte chips, dipp, vindruvor och mamma mia, eftersom jag verkar vara den enda personen som inte har sett den. Hade hela dagen tänkt att jag skulle ha lite pyssla-om-mig kväll med ansiktsmask, hårinpackning och smörja in mig med min nya bodylotion, sådär lagomt tjejig som Angelica uttrycker att jag och Elin är. Och det kanske stämmer? För när jag kommer hem så går Elin in i duscen innan mig och kommer ut med en hårinpackning på huvudet och en rosa ansiktsmask insmetad i ansiktet utan att jag ens hade pratat om mina planer ;D

Angelica hade visst tagit ett arbetspass på kvällen, men hon kom ganska tidigt ändå. Nu precis så berömde jag Elin för att hon visslade bra och musikaliskt och att hon och Thomas på mitt jobb borde starta en trubadurgrupp här i Jessheim. Detta steg lite högt upp i Elins huvud då hon börjar skratta och visslar till alla låtar som Angelica sätter på, skojar hej vilt om det, ja hon till och med gör ett inlägg om det på facebook! Men mitt i Elins nöjda och fnittriga leende säger Angelica: " Elin, jag har ett bekännande. Jag råkade ha sönder din skål, blink blink" (Det är nämligen en skål som har ett kattmotiv och texten don't worry ) Sedan så dog Elins glädje och sedan dess har Elin suittit nedsjunken i sin onepiese butter och tyst.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0