Tisdag

Det är pinsamt hur dåligt vi uppdaterar bloggen här borta men när allting handlar om jobb så tar vi för givet att det inte är så roligt att läsa. Men, nu lovar jag, Angelica att det ska bli ändring. Ska till och med få Andrea att bli aktiv här, hur mycket jag än ska behöva tjata. Trots det dåliga uppdateringen är det faktiskt folk som klickar sig in här varje dag, och det bugar vi för!
 
Såå, vad händer på dagarna då? Igår var en lyckodag för mig som fick mig att bokstavligt talat skutta till Storsentret. Jag fick min lön från mitt förra skitjobb (bara 4 månader försent) och även den lilla lönen i december. Och efersom det här var en mycket efterlängtad lön och mitt shoppingbehov har varit alldeles för stort alldeles för länge, så blev det lite påfyllning i garderoben. Med tanke på att det var halva av halva reapriset på Bik Bok så kan ni ju förstå vad det ledde till.

Idag slängde jag iväg ett spontansms till Johanna och vi bestämde en dejt i Oslo. Jag fick med mig både Andrea och Elin dit och det slutade med middag på Mc donald's. Efter att ha ätit pastasallad i 11 dagar så uppskattar man fett! Efter en timme lämnade Andrea oss för att hon skulle med sina jobbkompisar ut i Oslo. Jag, Elin och Johanna började gå i affärer och jag fyndade ett par örhängen. Vid tio tog vi tåget hem till Jessheim och när vi närmade oss trappen stod en mörk, lång gestalt där, jag lämnar ordet över till Elin...

Ska upp och fyra timmar så det här får bli godnatt för min del! :) / Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0