En morgon att minnas

Nu ska jag blogga bara før att jag har såå jævla tråkigt. Ni kanske undrar vad jag gør uppe nu? Jo, jag sitter på jobbet men eftersom jag ær så duktig så ær jag færdig med allt som ska gøras=sitta på datorn. Igår nær jag kom hem från jobbet kl. 07.00 møts jag av en liten festskara bestående av Elin, Jonas och vår nyinflyttade granne Oliver. De hade varit ute och festat hela natten och på något vænster hamnat i vår soffa. Vinet stod på bordet och stæmningen var på topp.. Vad gør det att man kommer hem från jobbet kl 7 egentligen? Som Jonas sa så lever man bara en gång. Efter en liten stund så spårade det hela ut och øvergick till att sminka Oliver, mata Oliver med parfym, foundation och choklad, titta på Oliver nær han søg av en banan, fråga inte ens, haha. Till slut kom gitarren fram och det visade sig att vi bor granne med en trubadur. Allsång blev det bland vår lilla skara. Riiiktigt mysig morgon måste jag sæga, skulle inte tacka nej till att ha de så varenda gång jag kommer från jobbet. :-) Till slut læmnade de oss och jag skulle vilja se Olivers min nær han vaknade på morgonen med "Sæffle-lover" skriver i pannan och horsminkning.

Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0