I will survive

Under helgen har jag varken kissat i ett hörn eller ätit möbler, jag har.. tro det eller ej, ÖVERLEVT. Jag är så stolt över mig själv att jag får tårar i ögonen. Jag som för det mesta är rädd för allt, listan kan göras lång.. men det som står högst upp på listan är ju mörker och sova själv, så när de två kombineras blir det som sagt ingen bra kombination, men.. Jag måste erkänna att jag har gått runt och varit rädd i onödan för det gick huuur bra som helst att släcka lampan och sova. Så för att sumera detta gjorde jag bara som min goda väninna Andrea "tänkte l.o.g.i.s.k.t!"

Under helgen har bestått till stor del av jobb. Jag trivs och jag börjar till och med förstå vad de säger.. (Som jag för övrigt går ifrån själv klockan 23 på natten i MÖRKER, ännu ett pluspoäng) Det har inte varit så tokigt att vara själv ändå, med tanke på att jag bara är hemma på morgonen och kvällen. Men jag tänker inte påstå att jag gillar det, för det gör jag inte- än. Jag längtar faktiskt efter mina två sambosar som kommer om några timmar.

Idag har jag för övrigt städat, och det var det värsta jag gjort sen jag flyttat hit. Att bo tillsammans med Andrea och Elin (nu tänker jag lägga största skulden på Andrea) är som att bo med två långhåriga schäfrar, hår ÖVERALLT. Jag kunde inte ens avgöra om vår rosa matta skulle vara rosa eller om det ska vara brunsvarta hårstrån på. Nu har jag min del gjord och sedan får Andrea och Elin klunsa om vem som tar nästa tag med dammsugarn.

Ikväll väntar besök av Pappa, Mikael, Sandra, Andrea, Elin, Marielle och Sandra. Så det blir fullt hus, men det ser jag fram emot.

Roligt med kommentarer också, fortsätt med det! :D

/ Angelica

Kommentarer
Postat av: Alex

Svar på Elins kommentar på min blogg:



Haha, jag förstod nästan det! Ingen fara vet du :) Jag såg er inte förrän i sista sekund heller så. Allt bra med er i Norge då? Hörde att det var ett stort gäng där nu? :)

2010-09-06 @ 19:29:30
Postat av: Alex

Hmm, kommenterade ju precis här men kommentaren försvann. Jaja, vad heter Sandras blogg? :) Hoppas ni har det bra i Norge allihopa :)

2010-09-06 @ 19:48:31
Postat av: Alex

Haha, där var den ju! ;)

2010-09-06 @ 19:48:48
Postat av: Elin

Ja det är bra med oss alla =) Vi gör ungefär samma saker hela tiden, äter, jobbar och sover. Så ser våran vardag ut nu för tiden =)

Ja det blev några stycken som ville följa med i sista sekund, Johanna skulle med och söka jobb och Sandra ville följa med en gång innan hon åker och Marielle var snabb därefter med att ta den sista bilplatsen. Men jag hoppas inte att det var sista gången för ni är så välkomna så att hälsa på oss, det är bara mysigt! =)

2010-09-07 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0