Borta bra, hemma bäst

Nu har jag varit hemma i några dagar och visst är det för underbart att komma hem. Det är något speciellt med att komma hem efter att ha varit borta ett tag. Man bygger liksom upp en drömbild om hur lilla Säffle ser ut. I min bubbla går det omkring vackra prinsar och prinsessor i staden, solen skiner, fåglarna kvittrar och det doftar rosor. När bussen stannar är det som om någon stoppar en nål i bubblan och det som återstår är raggarbilar och fabrikslukt. Nåväl, visst älskar man den här staden ändå. Speciellt efter "lite sällskap", gud vilket fantastiskt program. Och att grumstjejen frågar om han har stor kuk som viktigaste fråga förgyllde bara min kväll ännu mer. Egentligen borde folk inte skämmas, jag menar.. det som visas är ju inget som är främmande?

Idag gjorde jag mitt pass i Åmål. När jag i min vilsenhet skulle hitta en parkering lyckades jag köra in på den privata parkeringen- bara för de som jobbar där. Ni som känner mig vet att jag suger på att parkera.. Så jag fick försöka vända på världshistoriens tightaste parkering (fråga mig inte varför jag inte backade). Hur som helst lyckades jag köra in i en annan bil och i samma sekund som smällen märker jag att jag är iaktagen, jag smet från platsen. Inte med flit, men för att hitta en annan parkering. Sedan gick jag tillbaka och bad till gud att jag skulle få en gnutta av Andreas tur, och tro det eller ej så var det inte en enda repa på bilen. Men, han som iaktagit mig var borta. Så nu väntar jag spänt på ett samtal från polisen.. he he he  

Kära läsare, gör mig en tjänst. Fråga varför ANDREA (Ni vet den där tredje tjejen som driver bloggen med oss) lyser med sin frånvaro?!

/ Angelica

Kommentarer
Postat av: sanna

Kan bara hålla med, och ni klagar på mig och mina uppdateringar?! dåligt andrea! tycker faktiskt ni alla tre ska ha lite skit;) hoppas allt är bra med er, saknar er <3

2010-09-16 @ 18:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0