Jag gillar läget

Det kan inte ha undgått någon, internet har nu även installeras på Gotaasallen 2a, vårat lilla kärleksnäste :) Och med det var det bara att säga hejdå till det sociala livet med mina två sambos, hej hej facebook.
Varken jag eller Angie har lagt oss innan klockan slagit, vad för en vanlig arbetare brukar vara uppstigningstimmen, de senaste nätterna. Eller mornarna kanske är ett bättre beskrivande ord? Men vad gör det när man ändå jobbar kväll och satsar på att få dagarna att gå så snabbt som möjligt.


Jag trivs riktigt bra här nu. Att flytta hem skulle nästan bara kännas konstigt. När jag åkte i slutet av juli hade jag alla mina brudar hemma på ett och samma ställe, i tryggt och säkert förvar. Jag visste precis vart jag hade dem. Nu när det närmar sig jul så har de flesta packat ihop och flyttat till nya städer, länder, vissa nya världsdelar till och med och/eller startat nya liv.. 
Men för att se på allt detta från den positiva sidan så är vi ju bara unga en gång i livet, och snart så kommer vi att vara så fullproppade med intryck och erfarenheter och var och en ha sitt eget äventyr. Och då, när den dagen kommer, så kommer vi alla att köpa oss ett varsitt hus i treabackarna, skaffa familj, ha tacosmys framför idol varje fredag och tillsammans skratta åt våra minnen samtidigt som vi skriker på ungarna att gå ut med hunden. Japp, så kommer det bli om jag får bestämma. Så vi får passa på att leka av oss nu, för snart väntar allvaret!



UNDERBART


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0