Kaffemakeriet

Efter många om och men har jag fått med mig Elin till Kaffemakeriet för att ta del av civilisationen på Facebook. Vi har som sagt inget internet än i våran lägenhet så vi får utnyttja de två gratisalternativen som finns, Burger king och Kaffemakeriet.

Igår gick som sagt flyttlasset till Jessheim tillsammans med mamma och pappa. Det gick någorlunda smärtfritt men det var inte förren de stängde igen dörren efter sig som jag insåg att jag faktiskt har flyttat hemmifrån. Varken Elin eller Andrea var hemma så jag hade fyra timmar att packa upp och göra mig hemmastadd. Det känns verkligen konstigt, även om det inte är långt hemmifrån. Men jag trivs i alla fall i både lägenheten och staden så det här ska nog bli bra.

På onsdag börjar jag jobba och då ska jag få mitt schema. Hoppas på att jag är ledig samma helger som Andrea och Elin annars blir det ensamt, men det är något jag får börja vänja mig vid.. Kanske till och med kan bota min mörkrädsla?

/ Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0