Tirsdag

Sitter och avnjuter lite Burger King-häng och försöker snappa upp de senaste händelserna i Säffle på facebook innan det är dags att gå på kvällens arbetspass. Nu är det bara 3 kvar för den här veckan, sedan bär det hemmåt igen!

Att bo i en lägenhets tillsammans med tre tjejer trodde jag skulle vara enkelt. Vi tjejer är ändå ganska kända för att vara ordningsamma och vilja hålla rent och snyggt runt omkring oss. Men ack så fel jag hade, och igår fick det vara nog! Vår lägenhet såg ut att tillhöra 3 arbetslösa morsgrisar som aldrig förstått funktinen av varken diskborstar eller damsugare. Men nu glänser den så fint att till och med mamma hade blivit tårögd!

Fan nu är jag sen till bussen igen!

/Elin


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nästa gång är det Andreas tur att svabba, det är ju trots allt hon som bidrar till mest håravfall!

2010-09-15 @ 02:11:05
Postat av: Andrea

Kul att du tycker att jag ses som en ordningsam tjej :) och Angelica du har faktiskt inget bevis på att det är jag som har tappat allt hår eftersom mina och elins hårstrån ser idetiska ut ;)

2010-10-06 @ 17:39:49
Postat av: Anonym

SÅ snygg blogg! ;D

2010-10-06 @ 17:53:41
URL: http://ninass.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Jag behöver hjälp med en sak.. läs mitt senaste inlägg och kommentera vad du tycker! kram

2010-10-06 @ 18:38:11
URL: http://annnadahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0