Vanlig natt med Angelica

Ligger i sängen och försöker sova med Angelica vid min sida. Börjar märka hur Angelica börjar slummra in i sin skönhetssömn. Först är det djupa andetag som sakta men säkert över går till högre högre och HÖGRE snakningar. Men detta ska inte låta mig störas, så jag försöker sova iallafall. Detta lyckas inte, så efter många om och men, funderingar och överläggningar kommer jag fram till att detta ska få ett slut!

Angelica: SNARK SNARK SNARK SNARK
Andrea: (petar lite på henne)
Angelica: SNARK SNARK SNARK SNARK
Andrea: (petar lite på henne igen)
Angelica: SNARK SNARK SNARK SNARK
Andrea: (petar lite hårdare)
Angelica: SNARK SNARK SNARK SNARK
Andrea: Angelica?
Angelica: SNARK SNARK SNARK SNARK
Andrea:ANGELICAAA!
Angelica: SNARK SNARK SNARK SNARK
Andrea: (kastar en kudde över huvudet)
Angelica: (ett instängt)SNARK SNARK SNARK SNARK
Andrea: (slår Angelica) 
Angelica: Vad är det? 
Andrea: Du snarkade
Angelica: Va?
Andrea: Du snarkade! 
Angelica: Va?
Andrea: Det var inge...
Angelica: Va? 
Andrea: DET VAR INGET! 
Angelica: Är du säker?
Andrea: Du snarkade bara...
Angelica: Nej de gjorde jag inte
Andrea: Jo det gjorde du
Angelica: Men jag är ju vaken
Andrea: Jo DET gjorde du
Angelica: Det kan jag inte ha gjort för jag är ju vaken
Andrea: JAG HÖRDE VÄL VAD JAG HÖRDE! 

Sen vänder jag mig om och somnar så skönt :)

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha.. helt fnatastisk beskrivning pa hur angelica later och hur svart det ar att vacka henne :p

2010-11-22 @ 02:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0