Bad ass

Precis innan vi gick utanfør dørren bad jag Andrea om nyckel men hon sa att vi skulle ju ændå gå samtidigt så det var ju onødigt. Nu har jag varit utelåst i 2,5 timmar och Elin ær hemma om 1. Den mænniskan ska få stryk. Tur att det finns ett bibliotek i Norge i alla fall. Annars hade jag førfrusigt utanfør dørren i væntan på att bli inslæppt. Har mycket riktigt gett Norge en andra chans, leder det till något blir jag glad. Om inte så blir jag inte førvånad med tanke på all min otur dem senaste månaderna. Funderar på att råna en bank, jag menar.. det måste ge føljder att læmna den yngre generationen arbetsløs. Det ær inte mer æn rætt, tycker jag i alla fall!

/ Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0