Jag har tagit min bloggoskuld

För det första, så är jag ingen bloggare. För det andra så gör jag det här på begäran från mina väninnor, som snart befinner sig på jordens alla håll och kanter. En efter en har de lämnat Sverige, även jag , och det är sorgligt det måste jag medge. Så för att de ska få en liten inblick i mitt "nya" liv så viker jag numera ut mig för allmännheten :)

Det första riktiga steget ut ur trygghetsbubblan Säffle tog jag för sisådär 4 veckor sedan, då jag hastigt och plötsligt blev sambo. Min sambo blev ingen mindre än Andrea, och så sent som igår så joinade även Ängie hushållet. Där har vi oss, den moderna lilla famlijen.
Just nu har vi våra blickar fokuserade på en enda sak som så många andra svenskar här, jobb! Men om några veckor, då den för mig första lönen kommer trilla in, och vi blivit lite mer bekanta med samhället så ska vi försöka bli lite mera hemmastadda och utforska staden Jessheim.

Nu ska jag fortsätta gratissurfa på Burger Kings bredband tills någon upptäcker mig! =)

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0