Back on track!

Nu ni, våra kära trogna följare kan äntligen det där med bloggningen komma igång på riktigt. Vi har nämligen skaffat internet i lägenheten, hör och häpna! För det gjorde åtminstone vi när Elin utbröt ett glädjeskrik här i lägenheten. Ja, det var nämligen hon som fick igång det, vi är så stolta, så nöjda (tårar i ögonen). Det hade vi aldrig kunna tro men nu sitter jag och Elin här med varsin laptop och ett stort leende på läpparna. Den här kvällen kommer bli lång, bekvämligheten är på topp! Andrea ligger redan och sover, hon tröttnade först- såklart.

Nu kommer antagligen Burger King att efterlysa oss hos polisen, så mycket som vi hängt där på sistone.
För att avsluta det här inlägget så tänker jag ladda upp lite bilder från tiden som varit här, samt ett citat från Elin:
- Katrin Zytomierska är den roligaste jag känner!


Andrea STÄDAR! (Efter lite hot från Elin såklart!)




Elin slickar mina fötter, som vanligt när hon gjort något dumt!

jag och Andrea kramas alltid lite innan läggdags ;)

och Elin hälsar på när hon känner sig ensam, naken, rädd..


Med andra ord är vi som en enda lycklig, normal och härlig familj! Och med det sagt hoppas vi att vi vunnit tillbaka våra läsare! / Familjen Månsson, Krogdal och Sördell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0