Första inlägget

Herre, vad jag är trött efter att ha suttit och pillat med bloggdesignen hela kvällen. Även om den inte är speciellt avancerad så tar det tid eftersom jag inte kan koder och sådant själv utan får läsa mig till det. Men nu är jag i alla fall någorlunda nöjd och det hoppas jag att mina två kommande roommates är också, som inte har sett underverket ännu! Det här är som sagt en blogg för oss 3 som bor i Norge, närmare bestämt Jessheim. AEA står alltså för- Angelica, Elin och Andrea. Egentligen kanske inte jag har tillåtelse att skriva i den här bloggen än, eftersom jag inte flyttat in riktigt, men om 4 dagar är jag lika norsk som svensk.. nästan! I bloggen kommer ni få följa vår vardag, hur det är att bo tillsammans, jobba häcken av sig och känna miljonen rulla in på kontot.

Jag tvekar inte på att det här kommer bli ett äventyr. Känns som jag börjat ett helt nytt liv nu, flyttar hemmifrån, tillsammans med två vänner sedan lång tid tillbaka, ny mobil är på väg hem i brevlådan, jag ska slinga håret på fredag och har ett nytt jobb, i en ny stad, i ett nytt land. Vi får se vad Norge har att komma med, äntligen något att se fram emot!

/ Angelica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0